31.08.2014

Cześć!

Nazywam się Łukasz, i mam 23 lata. Tematem herbacianym interesuję się od września 2013 roku. A wszystko zaczęło się od zestawu do yerba mate. Następnie postanowiłem spróbować herbaty zielonej. I na tym się nie skończyło. Poznałem się z herbatami oolong, białymi itd. Na początku do herbat pu-erh czy żółtych nie miałem przekonania. Jednak teraz, wszystko zaczyna się zmieniać. Już poznaję herbaty pu-erh, a z żółtą, historia moja związana jest w taki sposób, że nie trafiłem na herbatę zbyt dobrą, i automatycznie zniechęciłem się do wszystkich, co okazało się błędem. Bloga postanowiłem założyć przede wszystkim po to, aby zapamiętać aromaty, smaki herbat, z którymi zetknąłem się w moim życiu. A było ich na tyle dużo, że niestety już o niektórych zapominam (pomimo że nie zasługują na to). Również tutaj będę zamieszczać najważniejsze informacje z mojego herbacianego życia, między innymi ważniejsze daty, do których pamięci nie mam. Także mogę stwierdzić, że blog ten jest moim małym światem, do którego mogę przenieść się w każdej chwili. 

Poza tym, jestem studentem filologii rosyjskiej. Wolne chwile uwielbiam spędzać nad czareczką aromatycznej herbaty. Lubię także czytać książki, między innymi te, związane z kulturą i tematem herbaty.

Kontakt ze mną jest możliwy za pomocą formularza kontaktowego (znajdującego się w lewej kolumnie), lub poprzez e-mail: lukasz.geborek22@gmail.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz